OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

made my own pretty h a t e machine


Jag igår.

Sitter och går igenom en massa tidningar som jag har sparat under åren. Alltså helt vanliga dagstidningar. Klipper ut bra artiklar och sånt trevligt. Lyssnar på musik.
Annars så känns det ganska så tråkigt just nu.

Jag vill ha nästa vecka nu eftersom då händer det så massor roligt att herregud. Jag kan verkligen inte vänta. Få lite socialt i mitt liv igen.
Med andra än min familj that is.

Varför känns det som en evighet sen jag såg någon kompis när det i verkligheten hände igår?

Tiden går sakta...

Blarg.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0