OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Pizza i miniformat

skrivet på X3M 09.12.2008 13:11

Dagens bild: Yellow by Emmelemzi*
Saknar inte ni sommaren?

Sitter på Sveps och har gjort julkort. Sov över hos Jezpa förra natten och känner mig lite sömnig fortfarande, men det är inte så farligt. Det var jätte roligt. Vi lagade varma smörgåsar och det var verkligen gott. Pizza i miniformat. Och hälsosammare dessutom.

Imorgon skall jag på kryssning till Sverige. Det betyder dock ingen sömn på båten eftersom en viss person i familjen snarkar och jag kan avslöja att det inte är jag.

*) Ja, bilden är tagen av mig själv. Lite ego får jag väl ändå vara...

- Humör: wohoo

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0