OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Pokémon

Nu skall jag ta en liten paus från allt klippande och bläddrande i tidningar. Nu skall jag och Lillebror sätta oss framför andra datorn och titta på Pokémon!
Jag skrattade nästan ihjäl mig i en del.

Dessutom så tittade vi på tionde filmen som kom på tv idag på morgonen. Det var alldeles för tidigt för min hjärna men det var ändå sjukt roligt. Dessutom så var det ganska så intressant att se det på finska när man nu blivit van vid det att de pratar engelska.

Kul.

Jag vet att jag är konstig.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0