OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Projekt Utan Godis - Not so good.

Jag måste erkänna att jag har fuskat på ett plan med mitt lilla projekt. Jag har ätit cookies som innehåller choklad som är godis. Tony har bjudit på dem så ni kan skylla på honom! Och idag så drack jag en Mountain Dew på filmen. Men jag åt åtminstone inget godis under filmen vilket är en första gång. Alltid har jag haft godis men inte nu.

Tänk. Det är helt otroligt.

Jag är förvirrad.

Men glad att jag lyckades med det. Vi var t.o.m förbi en godisaffär före filmen och jag lyckades gå ut utan att köpa någonting.
Jag är så stolt över mig själv helt enkelt.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fitchy

Awww tack du e så snäll som skyller på mig. Men cookies är inte godis! för jag äter inte mycke godis själv ;)

2008-12-05 @ 23:49:09
URL: http://fitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0