OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Boom hah Boom hah hah

Bra med bloggande idag tycker jag själv. Och min statistik säger samma eftersom jag hade mindre besökare igår än idag. Eller egentligen igår eftersom klockan faktiskt är över 12 på natten. Men det är detaljer.
Jag kollade Narnia, första filmen, med lillebror för en stund sen. jag har faktiskt läst den för en tid sen. Kan inte säga att det var den bästa filmen jag sett, men den var riktigt okej. Vissa ställen var riktigt trevliga att se på. Den var trevligt gjord och filmad. Men annars så var den inte så bra.

Sevärd, kanske.

Beror lite på hurdan smak i filmer man har.

Nu sitter jag och dricker cola och hoppas att det skall få min hals att bli bättre. Dock så vet jag att det inte är ett mirakelmedicin mot värk av någon sort, men hoppas kan man väl alltid?
Jag kanske skulle kunna be mamma  köpa Mynthon imorgon. Jag tror att jag skall gå med henne till butiken så kan jag lägga ner en ask i korgen. Det är en bra plan.

Sen vill jag ännu be er att kolla mitt foto som jag la in på bloggen idag. Jag vill gärna veta vad ni tycker om den. Jag själv tycker om den ganska så mycket.

Gonatt!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0