OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Alltid bråk.

Jag kommer hem alldeles dyblöt eftersom det snöar som fan där ute och direkt sa min lillebror att jag skall föra dvdn som vi hyrde igår. Fan vad sur jag blev. Jag kommer alldeles våt och kall hem och så tycker hhan att jag skall föra den. Han gick med mamma sen tillslut.

Jag tänker sluta hyra från det där stället om det alltid blir bråk om vem som för dem tillbaka. Hellre köper jag filmer.

Men annars så har jag haft en riktigt rolig dag tillsammans med Tony och hans mamma. Yäy!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0