OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Älskar böcker.

Sista blogginlägget för idag och detta skriver jag mest för att jag har skriv i fingrarna och behöver skriva av mig lite. Och bästa (läs: sämsta) stället att göra det på är bloggen. Haha.

Jag skall snart gå och fortsätta läsa på Twilight. Jag är nu på sidan 156. På tre dagar. Det är ganska så bra tycker jag. Jag har lite samma känsla som då när jag läser HP böcker, alltså att jag bara inte kan göra någonting annat än läsa hela tiden och det är lite spännande. Dock inte så bra när jag faktiskt borde göra annat än bara läsa.
Snart vill jag troligtvis stanna hemma bara för att fortsätta läsa och inte gå till sveps. Det skulle nog inte vara så lyckat, eller hur?

Att jag skall vara en sån boknörd att jag alltid fastnar för böcker. Det är både bra och dåligt att älska böcker.

Gonatt.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0