OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

blir galen

Min dator gör mig galen med jämna mellanrum och börjar låta alldeles galet. Ett högt surrande ljud som tar på nerverna så otroligt. Jag tål inte att lyssna på det alls utan blir alldeles galen direkt.
USCH.

Nå jag fick den att sluta med det vilket är ganska så skönt.

Sitter och kopierar in bilder till min hårdskiva just nu. Orkar inte städa just nu och jag har faktist varit ganska så duktig idag. Så sa min mamma åt mig och henne skall man tro på.

Imorgon skall jag träffa en gammal handledare i stan och gå på kaffe. Det skall bli jätteroligt. Det är längesen jag såg henne.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0