OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Damn.

Nu bloggar jag mycket på en kort tid. Haha. Jag skall snart börja åka mot östra centrum där jag skall träffa Tony. Jag skall ta kameran med och så skall det fotas hela långa dagen tror jag nästan. Det skall bli jätteroligt för det är en tid sen jag fotade riktigt påriktigt, orsaken till det har varit det att jag inte riktigt haft plats på datorn för bilder. Men nu har jag ju det tack vare min nya hårdskiva.

Jag gick och sova alldeles för sent igår/idag eftersom jag läste slut Twilight. Jag blev färdig med den vid halv 3 på natten och sen så hade jag jätte svårt att somna efter det. Tillslut så somnade jag nog men det tog en god stund. Jag vaknade vid 8 eftersom jag skulle i duschen och sånt. Kanske lite för tidigt egentligen men whatever.
Så jag har sovit lite för lite inatt.

Damn.


Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0