OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

En så bra dag.

Idag var vi till X3M och hälsade på. Det var jätteroligt. Speciellt när chefen gav mig en kram. Hela X3M tycks tycka om mig. xD
Efter Sveps så träffade jag en kompis och vi satt och pratade på Coffee House och det var alldeles jätteroligt. Jag har en känsla av att det kommer att hända en hel del i framtiden. En hel del roligt. Jag håller det hemligt en stund till.

Imorgon blir det STK igen och det blir jätteroligt. Får träffa både Kaija och Hipsu igen och dessutom så kommer även Lillebror med. Alldeles superbra. OCH dessutom skall jag gå på kaffe med en annan kompis före det. Hur bra som helst!

Ja, ni skall då inte vänta er mycket bloggande imorgon.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0