OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Ibland är jag duktig.

Idag har jag skrivit en hel sida (dock för hand) på Jules nästa kapitel, eller egentligen inte nästa som skall läggas ut, men ändå. Jag är ganska så stolt över mig själv. Och mera kommer så fort jag bara kommer på hur jag skall få ner det på papper. Det finns nog uppe i mitt huvud.

Idag skall jag träffa min kära Leo och gå på kaffe och snacka skit. Det skall bli hur roligt som helst. Skall se henne om ca 25 minuter dessutom.

Tony sitter och övar japanska tecken brevid mig. Haha. Gulligt.

Sen på kvällen skall jag på teater, så vänta er inte mer blogginlägg fören på kvällen. Det lovar jag inte heller egetligen. Vi får se, eller NI får se.

;)

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fredrik *Frisören

fin blogg!

2008-11-10 @ 15:26:34
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Nu är det dags för Dagens Ligga, Gifta och Knuffa på min blogg. Kika gärna in och berätta hur Du skulle välja!!

2008-11-10 @ 20:45:07
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0