OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

*insert rubrik*

Dagen på Sveps gick ganska så okej idag faktiskt. Det var jätte roligt att mysa i Camillas rum med båda små hundarna som lekte och sprang runt i rummet. De båda är så otroligt söta att man får tandvärk! Man kan inte annat än älska dem! Dock så blev det ju inte så mycket jobbat alls, men så är det ibland.

På matrasten var jag, Tony och Kalle efter mat och jag var så otroligt sugen på hamburgare så det blev att gå till McDonalds efter hamburgare. Så gott det var att äta!
Vi fick även Camilla att bli sugen på hamburgare så även hon sprang efter en.

Jag har inte städat idag eftersom jag fick annat och snart skall jag gå till metron och åka till Östra Centrum för att träffa Tony och Anna kommer även dit. Vi skall gå till Tony och titta på någon film och bara ta det lugnt. Det skall bli riktigt roligt.

Som ni kanske förstår så fick jag inte åka till pappa idag eftersom han ringde och sa att vi skall komma först imorgon. Orkar inte gå in på orsaken till det i den här bloggen. Han orkar inte med oss helt enkelt.

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Jack - Kille - Foto - Humor

vad fotar du med för kamera ;D ?

2008-11-28 @ 20:04:23
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0