OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag vill bara ha en massa böcker...tydligen...

Här sitter jag och försöker skriva en sk. julklappsönskelista så som man gjorde när man var liten och ännu trodde på julgubben. Egentligen så gjorde jag inte ens det då, men det är inte viktigt. Jag sitter och funderar och funderar och det enda jag har lyckats få ner på papper är dessa:

Är det nu jag borde upptäcka hur sjukt fast jag är i Twilight? När jag inte kan komma på någonting annat än alla Stephenies andra böcker?
Är det nu jag borde upptäcka att man blir dålig på att skriva julklappslistor när man blir gammal?

Det finns ju en massa där ute som jag egentligen vill ha, men jag känner ändå inte för att lägga dem på en lista. Jag kan ju skriva ner de mest absurda önskningarna, men det känns inte som någon idé egentligen.

(Och här hoppade jag till eftersom min Miyavi-affisch kom ner från väggen. Stackars Miyavi.)

Julen närmar sig och det gör även julklappsstressen.

Intressant. Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0