OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

kopiera

Jag sitter och kopierar igen. Från D till F så att jag kan andas lugnt om det råkar hända någonting åt min dator och jag inte kan lägga på den igen eller liknande stuff. Vem vet när den börjar strula efter med tanke på alla gånger jag har gått och slagit till den när den haft småproblem?

När som helst.

Som sagt så skall jag idag träffa min gamla handledare och få en del grejer av henne som har blivit hos henne från tiden då jag ännu var på praktiken och min närvårdarutb. Det är faktiskt ganska så längesen kan jag säga er.

När jag kommer hem på kvällen så tror jag att det är städande som gäller helt och hållet. Fortfarande. Tänk! Jag har städat hela den här veckan när jag annars aldrig städar. Det är helt sjukt!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Emilie

m, jag vet :S Det är sjukt. Jag gillar inte att det är så nära. Om det hade varit längre bort hade man kunnat försöka tänka bort det.

2008-11-27 @ 09:36:03
URL: http://vintertroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0