OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

nyah

skrivet på X3M 25.11.2008 07:42


Godmorgon på er allihopa!

My gadh så mycket snö det har kommit ner från himlen! Jag undrar om jag plötsligt har bytt land på något vis eftersom det inte borde finnas såhär mycket snö i Finland. Det är så otroligt ovanligt med såhär mycket snö. Men det är ju roligt också såklart så jag klagar inte så mycket.

Det är så fint och vitt där ute. Vackert.

Jag påbörjade ett evighetsprojekt igår, eller egentligen förrgår, som går ut på att jag städar hela mitt rum. Jag har börjat och kommit igång ganska så bra men jag har en hel del att städa ännu.Så det ser inte så städigt ut ännu, men jag jobbar på det.

Hur mår ni då?

- Humör: :)

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Nene

Svar: tack! ^^.

2008-11-25 @ 15:43:34
URL: http://nene.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0