OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Sicko

Jag måste tacka Tony för det att han satt och hjälpte mig med hemsidan jag håller på med. Stackaren måste sitta och hjälpa och vakta och förklara allt åt mig och jag var säkert väldigt jobbig eftersom jag bara klagade över min mage som kurrade eller någonting annat.
Så TACK!
Jag skulle definitivt inte ha fått så mycket gjort som jag fick idag utan honom. Det är en sak som är ganska så säker.

Efter maten tittade vi på dukumentären SiCKO av Michael Moore och jag måste nog säga att den var ganska så intressant. Jag visste att det var dåligt i USA men inte att det var så dåligt. Den är nog värd att se måste jag säga. Så ifall du inte har sett den så gör det.

Nu vet jag inte vad jag skall göra. Läsa eller skriva eller något annat. Vi får se.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fitchy

Aww, det var så lite så! ^^imorgon fixar vi texten ;)

Men så mycket behövde jag ju inte förklara, jag visa ju en gång sen gjorde du det själv.

2008-11-19 @ 18:04:24
URL: http://fitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0