OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Sjukt. :D

Klockan är 19:44 och jag har bara ätit morgonmål idag. Sjukt, I know. Fast jag har nog ätit några mandariner även och en rad choklad.

Mamma påminde mig för en stund sen att jag borde äta. Fina mamma.

Laila är troligen påväg hit och det gör mig glad. Har varit lite nedstämd och angsty den här dagen och det har varit småjobbigt.
Har kollat på wrestling med lillebror och det var sååå roligt. Jag har saknat det såå mycket. Jag lyckas alltid glömma hur roligt det är.

Okej, ändring i planerna. Laila är inte påväg. Jag ser henne först på tisdagen.

Var till butiken och köpte nya pennor och fyra små häften som jag skall skriva in alla sms som jag får. hohohohohh. Ja, jag vet att det är lite galet, men that's me people.

Om tio minuter skall jag flytta mig till tvn. :D

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0