OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Twilight

skrivet på X3M 17.11.2008 07:17


11 dagar sen jag skrev någonting här. Ojoj, säger jag bara.

Det har hänt mycket sen dess och jag kan ju alltid tipsa om andra bloggen där jag skriver lite oftare. Där står en hel del. Ni kan alltid kika där ibland om ni känner för det.

Annars så började jag igår läsa på Twilight boken och jag har läst ungefär 25 sidor och är ganska så kär redan nu. Den är så hypad, men jag tror att det finns orsak till det. Den är så fin och jag kan inte vänta på att få se filmen.

Det är mörkt där ute och det gör mig lite nedstämd. Kan det inte bara komma snö så skulle det bli lite ljusare?

- Humör: :D

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0