OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Veckoslut!

Snart är det veckoslut och det känns nästan ofattbart. Jag kan inte koppla ihop det alls, eftersom jag har varit alldeles förvirrad när det kommer till dagar hela långa veckan. Det kan hända att det att jag kom hem på måndagen har någonting med saken att göra. I mitt huvud så kändes tisdagen som en måndag och så vidare. Sen blev jag jätte överraskad igår när jag märkte att det var torsdag och inte onsdag.

Mina dagar är helt upp och ner. Men nu vet jag att det är fredag och sista dagen på sveps denna vecka. Skönt. Kanske jag skulle få skrivet nu på veckoslutet. Skulle ju nästan kunna satsa på att få kapitel 28 skrivet om inte lite mer än det. Kanske lägga ut kapitel 26. Om jag lyckas komma på ett helt okej namn åt det kapitlet.

Vi får se helt enkelt.

Idag skall min lilla Leo (inte min lillebror) komma med till sveps och göra en skoluppgift. Det betyder att jag skall leka modell och hon skall fotografera mig och fråga lite frågor. Det skall bli lite intressant.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0