OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

wohooo

Den här dagen har varit konstig. Som om allt varit alldeles upp och ner och jag vet inte. Kändes så otroligt jobbigt hela tiden och jag mådde bara dåligt. Pratade väldigt lite på Sveps. Utom sen när jag satt i Camillas rum och pratade. Det behövdes verkligen. Jag höll på att spricka av all press och whatnot.

Nu har jag lust att gå efter Twilight och fortsätta läsa på den. Den är alldeles fantastisk. Jag är på sid 64 och jag började läsa igår kväll. Jag är alldeles fast i den.

Efter Sveps var jag och åt med Laila, eller hon åt och jag tittade på. Och skrattade. Den flickan är så fin.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0