OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

wrockwrockwrock

skrivet på X3M 04.11.2008 07:38


Sverige var det bästa på länge och jag önskar att jag hade kunnat stanna längre, men nej, man måste ju gå till Sveps och fortsätta vardagen. Den Finländska Vardagen.

Jag saknar totallt hjärnlösa diskussioner mitt i natten. Som görs på engelska! Ja, Jag pratade engelska en lång tid på morgonen. För vi gick och sova vid 7 på morgonen. Det kan ha någonting att göra med det att vi gjorde en vlog på engelska mitt i natten.

Wrock konserten var alldeles underbar. Speciellt Sevrius - the Musical! Gå och se den! Man kan höra mig fotografera! Hahaa.

Nu skall jag börja göra mig färdig att gå. Ha de så bra!

- Humör: happy
- Musik: Sevrius - the Musikal

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Vicki

åh, hade gärna varit på wrockspelningen. Men ibland vill varken ekonomin, sj eller csn sammarbeta >__<

2008-11-04 @ 22:31:43
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0