OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Call it whatever you want

Jag har lust att skriva. Antingen bara en massa random ord som i ett blogginlägg som alla kommer att hata för att det inte ger dem någonting speciellt, eller sen börja skriva på något av alla de hundra olika skriv"projekten" jag har halvfärdiga. Märk väl att jag inte kallade dem fanfiction eller berättelser. SHIT liksom.

Egentligen så har det nog ingen skillnad vad jag kallar dem för det är samma sak ändå. Skrivprojekt. Som jag aldrig lyckas göra någonting åt hur jag än försöker tvinga mig själv till att ta tag i dem och börja. Säga åt själv att IDAG skall jag verkligen ta tid och sätta ner mig och bara skriva så att fingrarna blöder. Men nej, jag har inte självdisciplinen till att verkligen göra det sist och slutligen.
Jag skäms nog lite över det egentligen. Vilket är ganska så hemskt.

En annan sak jag skäms över är det att jag inte har fotat någonting jag skulle kunna visa åt Oscar imorgon. Och han sa att han vill se foton imorgon. Han sa det på fredagen och jag har inte gjort det och det skapar mig ångest och illamående för att jag vill verkligen göra det, men jag har bara inte haft tid eller ork. Speciellt när så mycket annat tar upp mitt huvud på samma gång.
Jag är orolig att han kommer bli jättebesviken över mig och typ titta sådär besviket och bli ledsen och få mig att känna mig som en idiot.
Som när jag inte lyckades producera en till affishidé och han sa att jag måste göra det. Och jag kände mig som världens sämsta människa tills Tony räddade mig och föreslog att vi kan göra den ihop. Vilket var alldeles otroligt fint och den blev alldeles jättefin och blev t.o.m vald av dem. Alldeles otroligt.

Så jag är lite nervös över att gå till sveps imorgon pågrund av allt detta. Eller det jag nämde just.

Att det alltid skall bli såhär. Först har jag inget och sen plötsligt så har jag en massa och jag bara blir mos under allt. Usch, säger jag bara.

(och detta var antagligen det finaste inlägget jag skrivit på länge. Det är någonting speciellt med nattinlägg.)

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0