OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Det eviga: Jag borde städa!

Just nu blev jag starkt påmind om orsakerna varför jag allvarligt borde städa ordentligt i mitt rum. Jag hittar inte saker då när jag behöver dem utan bara då när jag inte behöver dem. Jag hittar saker jag inte söker efter, men det jag söker efter så kan jag verkligen inte hitta. Inte ens under dödshot.

Jag är definitivt inte en organiserad person när det kommer till saker och liknande. Ordning och reda är inte min grej helt enkelt och det syns verkligen jätte bra i min omgivning. Som nu, mitt rum är ett totallt kaos av en massa saker. Jag har nog ingen aning om vad allt som finns i det här rummet egentligen, men jag vet att det finns en hel del.

Visst önskar jag att jag vore lite mer organiserad och kunde hitta saker och veta var allt finns. Faktiskt, så tror jag att jag nångång försökt vara mer organiserad och städig, men det har nog inte lyckats så bra. Så som det ser ut.

Jag är bra på att städa sen när jag väl kommer igång och verkligen tar tiden att göra det. Eller inte städa, mera organisera och pilla på saker. Ordna är min grej när jag faller in i den zonen.

Nån dag skall jag verkligen bara städa hela dagen. Bra musik i bakgrunden så borde det gå som en dans.

Jag tror att jag egentligen bara är lat.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0