OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Fun

Idag gick tiden på sveps ganska så långsamt egentligen. Det kändes trögt att sitta framför datorn och försöka komma på någon idé att jobba på till affischen. Det var inte alls roligt.

Efter det gick jag och Tony till biblioteket för att jag skulle föra en bok och han följde med i brist på annan aktivitet antar jag. Jag är jätteglad över att han gjorde det för jag hade en trevlig dag. Vi kollade först på böcker och gick sen till Anttila för att kolla på skivor och filmer. Kom på att vi (jag, Tony och Anna) definitivt måste göra om filmkvällen i något skede. Dessutom så kollade vi igenom otroligt fina planscher. De var verkligen fina.

Nu skall jag ta reda på lite mera om Tsukicon.

Puss på er!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0