OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Good

Det var en riktigt bra dag på sveps idag måste jag säga. Ny beställning av en gammal bekant, eller tjaa jag har aldrig egentligen träffat personen men stödpersonsverksamheten har använt min designade broschyr en tid och nu vill de ha en hemsida. Troligen så blir det så att jag och Tony gör den tillsammans. Sådär för att det är kul och vi har en riktigt bra idé att jobba på, som baserar sig på min broschyr så därför gör vi den tillsammans.

Insiders idag var roligt. Vi gick runt i hela, nästan, teatern och den är så otroligt fin. Älskar det huset så otroligt mycket.

Annars så tog jag kontakt med Tomas, som gick på sveps förra gången jag gick där, och han svarade. Jag har inte pratat med honom på jättelänge så det känns lite roligt att få veta hur han har det och så. Han är så fin. Sms is the shit liksom.

Och som ni alla kanske märker så har jag ändrat lite på designen i bloggen. Vad tycker ni? Buu eller bää?

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fitchy

Ja det blir jätte kul att göra den tillsammans :)

Men vad har du ändra igenligen i din blogg design? Sorry men jag e lite trög nu :(

2008-10-13 @ 19:44:45
URL: http://fitchy.blogg.se/
Postat av: H

Mycket bättre nu, bättre översikt.



Men hur mår naglarna? :)

2008-10-15 @ 16:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0