OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

I wonder wonder...

Nu känner jag mig trött. Borde väl börja göra mig färdig för sovandet, eftersom det är måndag imorgon och sveps och sånt roligt. Måndagsmöte! Hur fint som helst!

Läste just igenom lite gamla inlägg
i wordpress bloggen som jag hade en tid. Det var intressant för jag märkte själv hur annorlunda jag skriver blogg i den här bloggen. Har jag faktiskt blivit så mycket mindre personlig? Shit alltså. Den bloggen är verkligen skriven som en dagbok, denhär är inte lika mycket.
Det känns speciellt.

Jag vill fortfarande ha detta som en slags dagbok, men dock så kan jag nog inte skriva ut exakt allt för det skulle bli för hemskt och angst och så vidare. Men i stort sett skriva vad som händer på dagarna och ibland i mitt huvud och så vidare. Tankar och händelser blandat liksom.
Men såklart fortsätter jag lägga in musik och sånt roligt även.

Speciellt musik och youtube-stuff. Det är så roligt.

Ni får klaga om ni vill. Men jag kanske inte lyssnar på er!

Nej, nu skall jag allvarligt ta en sväng till toaletten och ta bort sminken och borsta tänderna.
Gonatt på er allihopa! Ni är så fina!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0