OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag vill ha godis!

Just nu är jag så otroligt godissugen att det gör ont i mig. Jag har bestämt mig för att minska på godisätande och jag lyckades faktiskt med att gå förbi butiken utan att gå in i den för att köpa godis nu på vägen hem från stan. Men nu har jag verkligen lust att gå tillbaka bara för att jag vill ha godis.

Min självdisciplin suger som jag kanske har nämnt nån gång så detta är verkligen inte lätt för mig.

Fast mitt godissug kan bero på det att jag är hungrig och vill ha mat även. För jag åt inte så mycket på dagen.

Vi skall se om jag lyckas hålla mig inomhus idag, eller om jag tar en tur till butiken.

Wish me luck.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Vic

Lycka till med godisminskningen :)

2008-10-09 @ 16:05:20
URL: http://azpii.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0