OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Möjlighet för regn finns.

Det regnade igår och idag är det bara mörkt igen. Och möjligheten för regn finns definitivt i luften så det gör mig lite ledsen. Jag gillar inte regn. Paraplyn är så jobbiga att ha med sig så jag har aldrig ett med mig. Då blir jag våt när det regnar och det är inte heller jätteroligt.

Idag så kommer jag att vara borta hela dagen så bloggande lider lite, om inte jag bloggar från Sveps men det försöker jag undvika så långt det går bara för att det är ju inte meningen att jag skall sitta och blogga på sveps. Det en meningen att jobba och sånt.
Det är inte bloggande som ger mig pengar liksom.

Efter Sveps så har jag Insiders vilket är så roligt. Vi skall få se en genomgång av hela pjäsen idag och det är alldeles superroligt! Jag kan verkligen inte vänta!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: nene

Svar. tack :)

2008-10-17 @ 10:10:41
URL: http://nene.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0