OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

random

Snart skall jag spela med Lillebror.

Just nu så känner jag mig lite upp och ner vänd. Jag vet inte om jag borde skratta eller gråta. Jag hatar situationen jag är i.
Tyvärr så tänker jag inte säga exakt vad det handlar om för att lite privatliv måste jag ha.

Ni som vet så vet och ni som inte så behöver inte.

Sincrea vill bo i Finland sa de. Det var nog så gulligt att jag tänkte dö.

Nu har jag lust att säga gonatt men det skulle bli helt fel. Jag hade mycket blöta byxor när jag kom hem. Nu har jag torra byxor.

Och jag kan inte skriva bra inlägg nu.

Jag måste äta.


Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fitchy

Awww stackars Emma :( <stor kram>

Men det va ju jätte roligt på Tsukicon i alla fall!^^

2008-10-19 @ 17:07:30
URL: http://fitchy.blogg.se/
Postat av: Mentorion

Hoppas det reder upp sig vännen. skickar lite positiv energi

2008-10-19 @ 18:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0