OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Språng hela dagen

skrivet på X3M 25.10.2008 10:03


Idag kommer jag vara på språng hela dagen. Det känns lite sjukt, men ändå otroligt roligt. För det är en massa roligt jag skall göra.

Först så skall jag träffa en massa vänner och ha en liten träffis. Det är ungefär 40 människor som är påväg dit så det blir fint. Jag får leka fotograf.
Sen efter det så skall jag till Svenska Teatern och gå på premiären av "Av ren kärlek till mig." som är en otroligt fin pjäs som ni alla måste se. Efter det så blir det efterfest med mat och skålande på scen. Prat med skådespelarna och annat fantastiskt.
Jag kan bara tacka Insiders.

Så jag kommer att komma hem sent ikväll. Helt sjukt.

- Humör: glad
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0