OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Citron Lime


Bild: Jag. Då när jag ännu inte kunde använda min kamera och det var dåligt ljus. Det är bålen som Lillebror och jag blandade ihop till hans hemmafest. Smakade ganska skit sen men ändå. Citroner och Lime.

Ungefär en halvtimme kvar tills BB kommer. Och sen flyger CheChe ut. Helt säkert. Det gör mig både glad och lite ledsen. Marko är också ganska så störande, men jag tror att människor tycker mera om honom än henne så därför far hon ut.

Men vi får se vad som händer.

Mupp.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0