OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Getsmartgetsmart

Gomorgon på er alla!

Jag hoppas
på en dag utan en massa skit, men jag väntar mig ändå att det blir en massa skit. För att det gör det alltid. Igår fick min klocka en spricka i glaset och det stör mig alldeles otroligt mycket. Jag kan inte använda klockan med sprickan och jag är jätte ovan vid att iinte ha klocka på armen, så det känns jätte underligt. Jag hoppas att den går och laga på något sätt. Annars blir jag ledsen.

En trevlig sak är ju det att det blir bio med sveps. Eller vi delar på oss till många olika filmer som går samma tid. Men jag, Tony och Electra skall nog gå och se Get Smart tror jag. Det skall bli jätteroligt! Att få se The Rock på filmduken är alltid lika roligt. Han är så fin.

Haha.

Snart skall jag gå till metron så att jag hinner med samma som Tony hoppar in i i Itis.

Vad skall ni idag?

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0