OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

it makes me happy.

Haha jag hade visst fel. Hon föll inte alls ut. Marko fick gå ut ur huset och in klampade dessutom 4 (!!!) nya människor. Det blir en väldigt intressant vecka. Massa nya människor att lära känna och se hur de människorna fungerar.

Kul.

Lillebror skickade t.o.m ett pluspoäng åt CheChe med mammas telefon. Vi kan inte skicka såna sms med våra egna telefoner så vi måste alltid låna mammas telefon. Så vi hjälpte till att hon inte föll!
Även om jag inte gillar henne så mycket så är jag ändå glad. Marko var mer störande än hon. Man får åtminstone skratta åt hennes sätt att förklara stuff.
Hon är helt blond.
Allvarligt.


Men nu skall jag gå i säng.
Gonatt små ungar!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0