OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Pappas födelsedagsfest.



Bilder: Jag med mobilkamera

Jag städade mitt rum idag morse. Sjukt fort gick det, med tanke på att jag aldrig städar och det alltid är megastora högar över golvet.
Högen vid fönstret på soffan är kläder, halvanvända kläder som mamma inte vill att jag skall lägga i tvätten.
Min fotoprinter ligger på golvet bakom stolen vid soffan.
Och sen på soffan finns en hög av böcker jag skall läsa i något skede.

Orsaken till att jag städade var att vi hade överraskningsfest åt min pappa som fyllde 60 år idag! Jag var där veckoslutet men sa åt honom att jag skall träffa en kompis tidigare så att jag kommer inte med honom och lillebror hit. Vi hade sagt åt pappa att mamma lagar mat och dessutom skulle han komma och byta ett par lampor i köket.

Alla pappas syskon var här och det var jätteroligt.
Speciellt när han kom hit och vi stod och väntade vid dörren och skrek "Surprise" och han tänkte hoppa upp i taket. Sen gick han ut ur lägenheten igen. Jag visste att han skulle vända om!

Men sen blev det riktigt roligt. Alla män tittade på formula på tv. Massor mat och godsaker.

Och jag tror nog att t.o.m han tyckte att det var riktigt trevligt även om han egentligen inte alls ville fira.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Stackars gubbe. Överraskningsfester är lite jobbiga. :)

2008-09-07 @ 18:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0