OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Personlighetstest!

Det här testet var roligt och jag tycker att ni alla skall ta och göra det och sedan lägga resultatet på t.ex. er blogg. Det är alltid roligt att sprida runt.

Mitt resultat (kan även ses här.):

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.


Fantastiskt säger jag bara. En hel del stämmer skulle jag säga, vad säger ni som känner mig så pass bra att ni kan uttala er?

Dock så måste jag säga att dagispersonal tror jag inte att det blir av mig i något skede av mitt liv. Den vägen har jag provat och det var inget för mig.
Skribent låter så fantastiskt fint lika så journalist och redaktör.
Lärare! HA!
Präst...hur många vet inte att jag inte hör till kyrkan?


Underbart test.
Jag tycker så mycket om olika tester och såna. Det är så roligt att kolla om det stämmer överens med verkligheten.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Men det är klart du ska bli präst. Du är ju hos Gud varje dag. :P

2008-09-13 @ 10:29:31
URL: http://worldofdankku.wordpress.com
Postat av: Dankku

Och mitt resultat:



Din personlighetstyp:



Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.



Karriärer som skulle kunna passa dig:



Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.



Egentligen ganska värdelöst test. Hur kan man välja mellan två alternativ om man egentligen passar för bägge, eller t.o.m. fler. Sånähär tester ger aldrig en bra helhetsbild, utan bara en liten hint om "aha, kan jag faktiskt vara en sån?" PRKL!

2008-09-13 @ 10:43:25
URL: http://worldofdankku.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0