OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

uschuschusch

Nu skulle jag ha all tid i världen att läsa alla blogginlägg som väntar på bloggkoll, men nu har jag verkligen ingen ork att sitta här framför datorn alls.

Mitt huvud väger ton.

Jag skall fly tillbaka till vardagsrummet och kanske läsa lite tidning eller något liknande. Köpte Frida idag på morgonen eftersom Kenza fast på framsidan. Så jag kunde inte stå emot. Det kanske ni alla förstår.

Kram på er! ♥

Bättre inlägg när jag mår bättre.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0