OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag är så duktig.

Jag tror att jag är ganska så klar med mina broschyrlayouter (ja, två stycken som jag jobbat med sida vid sida) och det är ganska så fint. Jag är själv ganska så nöjd över dem. Nu borde jag antagligen bara printa ut dem på papper, men jag kommer inte ihåg hur man printar för att få 2 sidor på ett papper, så att det är på båda sidorna av pappret. Både O och W är upptagna så jag måste vänta en stund.

Ha. Nu fick jag dem utprintade och allt är fint. Jag känner mig så duktig.

Nu måste jag komma på någonting att göra...

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0