OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

1. Januari 2009

Det har varit en riktigt trevlig första dag på året. Vaknade vid tolvtiden och bara var en stund. Sen ringde kära vännen Laila åt mig men jag hann inte svara så jag fick ringa tillbaka åt henne efter en tid och det resulterade ett 47 minuters långt telefonsamtal om allt och inget.
Där har vi en sak jag tycker om hos Laila. Man kan allvarligt sitta och prata med henne i timmar om allt möjligt. Helt random stuff. Det är så otroligt trevligt.
Märk väl, jag ringde henne.

Laila bestämde sig för att komma hit och det gjorde hon. Så dagen har spenderats med Laila helt och hållet. Sett på serier och sånt roligt.
Vi åt även pasta med tomat och mozarella. Gott.

Och jag har inte ätit godis idag även om jag bjöd godis åt Laila. Duktiga jag.

Fin dag helt enkelt.

Föresten så måste jag tycka lite synd om Tony som blev förvirrad på msn när han satt och pratade med mig, trodde han, när det egentligen var Laila som satt och skrev. Haha. Jag skrattade nog gott när jag kom på att han tror det. HAHA. Stackars liten.

Plus att jag fick agera som assistent åt Laila. Haha.

Vilken dag.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fitchy

inget godis än, bra håll i det!

Jo jag blev rätt förvirrad men ganska roligt va det ändå haha ^^

2009-01-02 @ 01:45:04
URL: http://fitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0