OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

på tal om verklighetsflykt

På tal om verklighetsflykt så har jag även börjat rollspela igen. Jag har alltid pauser ibland från det för att jag har tider då jag är rädd för att tappa mig själv helt och hållet och då vill jag inte rollspela, men nu gör jag det igen och det är så otroligt roligt. Jag hinner alltid glömma hur roligt det egentligen är när jag inte gör det.

Och så blir jag förtjust igen och vill inte göra något annat än det.

När jag nångång i framtiden får Sims till min dator så kommer jag allvarligt att tappa bort mig själv. Det kan jag nästan lova eftersom det är allvarligt det finaste spelet någonsin!

Fina saker.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0