OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Trötthet

Jag låg i sängen och slappade en stund för en sekund sen, är så otroligt trött. Jag vet inte vad det är med mig. Jag brukar aldrig vara såhär trött.
Dessutom så tycker jag nog att jag fick riktigt bra sömn förra natten även. Så det finns ingen egentligen orsak för min trötthet. Jobbigt.

Jag var och shoppade tillsammans med min bästa vän sen lågstadiet. Vi köpte bara julklappar åt varandra och kom på att det verkligen är en bra idé att göra ihop eftersom då får båda någonting de verkligen tycker om och vill ha. Det kan ju hända att vi fortsätter köpa presenter på det här sättet i framtiden även.
Jag fick ett otroligt fint halsband. Jag skall ta och fota den i något skede.

Min kära blixt är nu hos sin gamla ägare. Jag hoppas att han tar bra hand om den. Haha, såklart att han gör det.

Usch vad slö jag känner mig.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0