OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Färger på ett roligt sätt.

asoskollage 2

Bilderna: Asos.com Kollaget: gjort av mig.

Kläder är roligare att kolla på nu när det är vår och snart sommar, med tanke på att man faktiskt kan gå ut utan en tjock jacka eftersom det är så kallt. Man behöver inte gömma kläderna på samma sätt som på vinter. Jag tror att alla blir mycket vackrare på sommaren/våren.

Här ovanför ser ni några plagg som jag tycker om. Hittade dem på asos. Tycker om den sidan. Snygga färger på ett snyggt sätt. Intressant sätt.

Vad tycker ni?

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Sarah

Titta Emma, jag kommenterar! :@

Haha!
Jättefint kollage och dom där kläderna e jätte söta :D
Hoppas du blev glad nu ;)Vetdu jag börjar riktigt tycka om din blogg!

2008-04-27 @ 20:37:11
Postat av: emzi

Nu blev jag alldeles superglad! TACK! Vi ses i skolan! :D

2008-04-27 @ 22:31:48
URL: http://izme.blogg.se
Postat av: Mariana

LÄNGST ÅT HÖGER. HJERTA PÅ DET ASSÅ.
hej. du är fin. (emma?! vem är det?)

2008-04-29 @ 23:08:31
Postat av: emzi

HAHAHAHA. Jag tror att jag är Emma. Kanske...på något plan. xD

2008-04-29 @ 23:13:00
URL: http://izme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0