OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag gråter varje gång.



Om ni verkligen vill se mig gråta så gäller det bara att visa videon som finns här ovanför. Jag har sett dendär nu två gånger, en gång igår och en idag och jag grät som ett litet barn.

Jag vet att det är många år sen Eddie Guerrero dog. Det var år 2005. Men jag kan bara inte sluta gråta. Det är så otroligt hemskt helt enkelt. Att han dog. Det var bara några dagar före de skulle komma till Finland. Han skulle ha varit med där om han inte skulle ha dött. Jag skulle ha kunnat se honom live.

Döden är hemsk. Hatar.

Ja, om ni inte visste det från förr så vet ni nu att jag är wrestlingmänniska. Älskar att titta på halvnakna män som slår ihäl varandra.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0