OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Nervositet och rädsla pga en man.

skrivet på X3M den 14.04.08 klockan 12:27



Igår kväll slog en stor nervositet och annan rädsla mig och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Satt och blev galen och gjorde antagligen en del människor på msn lite galna. Detta är första gången som en artist får mig att känna sånhän panikkänsla.

Visst har jag alltid varit lite nervös och hoppats att jag skall få en biljett, men inte på samma sätt som nu. Nu hade jag nästan svårt att andas pga tänk om tankarna som inte lämnade mig ifred.

Detta resulterade en timmes sömn i natt och världens största panik på morgonen klockan 9. Men det var värt all den möda eftersom jag nu är en stolt ägare av en biljett till Miyavi.

Tack vare kära Lexa som hjälpte med att komma igenom till Tiketti. Det är bra att ha två datorer ibland.

Ni alla som inte har fått en biljett och vill ha en. GE INTE UPP! KOLLA RUNT på alla ställen. Det finns människor som har extrabiljetter och RING till Tiketti och kolla om någon har avbokat sin biljett. Inget är förlorat ännu!



[Humör:   :D ]
[ Musik: - ]

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Jessica Anshagen

Var är det du fått biljett?

Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett jätte fint set! :)

Kram

2008-04-14 @ 11:34:57
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Kokorochan

Har oxå en biljett som jag ska hämta ut senare idag!! x3

Men eftersom biljetterna släpptes idag kl 12.00 så behöver man inte känna sig stressad över att skaffa en nu, det finns hur många som helst kvar på ticnet ;D

Konserten är ju 1 juli, alltså ganska långt kvar :P Men An Café biljetterna tog ju slut på en vecka och vill man verkligen ha en ska man inte vänta tycker jag ^^

2008-04-14 @ 13:19:09
Postat av: emzi

Alltså jag bor i Finland så här släpptes biljetterna klockan 9 på morgonen och stället där Miyavi har konserten är inte så stor. Det ryms kring 700-800 pers. Det betyder att biljetterna tar slut väldigt snabbt.

Här e konserten 2 juli.

2008-04-15 @ 22:59:41
URL: http://izme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0