OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

skolan...fortfarande.

Jag sitter fortfarande i skolan. Nu har jag dock alla bilder på kapaskivor men nu gäller det att skära bort kanterna på något fint sätt så att de blir raka. Det är jag inte bra på och det är hemskt. Tänk om de blir alldeles sneda och så kan jag inte använda dem?

Ja, nu skapar jag nervositet hos mig själv och det är aldrig bra. Speciellt inte när det är mig man pratar om.

Funderar lite på att åka hem först imorgon, men vi får se. Nog går det ju tåg ganska länge. Skall till pappa och han har inget internet så det blir nog inget bloggande på v-slutet. Ni får försöka överleva och läsa gamla inlägg och kommentera såna. Det är aldrig fel.

Kram

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: jenny

ha en bra dag !

2008-04-25 @ 14:56:03
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0