OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Att glömma vardagen.

Klockan är 2:16 AM här i kära Finland och jag är inte så trött ännu att jag skulle kunna få sömn om jag gick och la mig nu. Jag skulle kunna göra så mycket bra med tiden jag har, som t.ex. skriva eller läsa något trevligt, men det enda jag gör är slösurfar omkring.

Idag skall jag skriva på någonting. Det behövs verkligen, med tanke på att jag har en RemusxSirius oneshot på hälft och sen en massa HP och Jrock fanfics att fortsätta på. Jrock har jag inte skrivit på år och dar. Det känns nästan som ett främmande begrepp.
Det är nästan lite sjukt.

Och vad jag saknar skrivandet. Jag saknar att gå in i en annan värld helt och hållet och glömma vardagen för en stund. Det är liksom så skönt att skriva om någon annan. Om något annat. En annan värld.

(Jag har en känsla av att jag är en bättre bloggare på natten än på dagen...)

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0