OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

En vecka!

Gomorgon eller goddag kanske skulle vara lite rättare egentligen.

Men visst måste man sova länge när det är sista dagen jag kan sova länge fören jag börjar sveps? Imorgon börjar det och det skall bli jätteroligt helt enkelt. Jag behöver verkligen någonting att göra på dagarna. Jag sover liksom bort hela dagen på det här sättet.

Idag är det en vecka tills min pappa fyller 60
och vi planerar en överraskningsfest åt honom. Även om det är ett Formula veckoslut så fick mamma ändå honom att säga att han kommer hit. Han skall fixa lampor och avlopp, typ. Sen har vi allt färdigt när han kommer och sen blir han jätte...well antagligen inte jätte lycklig eftersom han ett par gånger har sagt att han inte vill ha någon fest.

Och ändå ordnar vi en åt honom.

Vi är så hemska.

Enligt mig så borde man nog fira lite när han faktiskt fyller 60år!

(Och det finns ingen risk att han skulle läsa detta eftersom han inte kan någon svenska eller ens har en dator. Ingen fara liksom!)

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Amanda

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=673

Bli gärna medlem och få gratis make up och presentkort från Kicks, helt gratis och superbra! :)

2008-08-31 @ 12:58:28
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0