OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Good Morning to you!

Gomorgon!

Idag har jag redan hunnit duscha och äta morgonmål, två bröd och iste med mangosmak, och nu kan jag bara sitta och vänta på att klockan skall bli så mycket att jag kan åka till östra centrum för att träffa lilla Chobb och familj. Det skall bli alldeles otroligt roligt att få träffa henne och hela hennes familj. Jag har inte sett dem sen dagen de gifte sig och det är en tid sen.

Först trodde jag att jag inte skulle hinna se dem när de är här i Finland, men fick sms igår av Chobb där hon frågade om jag hinner träffas. Såklart sa jag.

Dock så gör jag det före Sveps, men det blir bra. Först en timme i östra centrum och sen snabbt till stan och Sveps. Det blir hur bra som helst.

Vad skall ni idag?


Kram! ♥

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Jag ska till stan, träffa bror, dricka kaffe, och fotografera.

2008-08-12 @ 09:50:37
URL: http://worldofdankku.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0