OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Hur många kommentarer kan ni producera tills söndagen 18:00?

skrivet på X3M 22.08.2008 17:45

 

Eftersom jag kommer att vara hos pappa under veckoslutet och jag har alltid viljat testa en liten grej i någon blogg/dagbok/whatnot så tycker jag att detta är ett perfekt tillfälle.

Jag vill testa hur många kommentarer ni kan producera under en viss tid. Kommentarerna behöver inte vara smarta eller make any sense, så länge som det fortfarande är ord och inte bara sökfb t ti yjro a4ujwoejf br5t4u5g. Om ni förstår vad jag menar.

KLOCKAN 18:00 PÅ SÖNDAG ÄR TESTET SLUT.  (Vill någon räkna hur många timmar det blir? Dankku prehaps? (I'm just kidding!))

Tills dess: Have fun and make me proud.

- Humör: ;D
- Musik: -

Det producerades 109 kommentarer sammanlagt. Sjuktfint. :D

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Ville bara önska dig en bra dag!

2008-08-26 @ 06:34:56
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0