OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

let's continue.

Jag funderade inatt på att vaka hela natten eftersom jag verkligen inte kände mig trött, men sen i något skede så la jag mig i sängen och en stund senare sov jag sött. Jag har ingen aning när jag egentligen somnade.

Mamma tror att jag kan allt om datorer och internet, så alltid när hon sitter där och hon inte vet vad som händer så skriker hon på mig. Jag vet ingenting, egentligen, så för det mesta så kan jag inte hjälpa alls och blir bara irriterad när hon stör mig.

Jag tror att mitt skrivande får fortsätta idag eftersom det inte riktigt gick så bra igår.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: martina

Skulle du vilja få hem gratis presentkort från hm, gina tricot och jc direkt hem i brevlådan bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=1851

2008-08-29 @ 10:48:22
URL: http://martinamoregaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0