OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Ni är inte ensamma.

Jag såg att jag fått en kommentar i min andra blogg, arkivet, och läste det. Kommentaren var skriven i det här inlägget. Inlägget som jag skrev för längesen, som handlar om ett viktigt ämne, alltså mobbning.

En mening fick mig att reagera. Och jag citerar Marie:

"Jag som trodde att jag var den enda."

Det är så, man känner sig som den enda. Det är bara man som blir mobbad. Alla andra lever ett bra liv och kan vara lyckliga. Leva utan en massa rädsla som äter upp en innifrån.

Men det är ju inte sant. Man är inte den enda. Det är alldeles för många som blir/har bivit mobbade. Det är så fel!

NI ÄR INTE ENSAMMA!


Intressant. Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: L.

http://fucktheteenage.blogspot.com



Jag förstår vad du menar med kraften i denna mening. Jag tänkte också så.

Kram.

2008-09-15 @ 13:06:05
URL: http://fucktheteenage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0